sâmbătă, 12 martie 2011

Rascruce de vanturi


Am ajuns la o rascruce de vanturi
Si ma agat de fiece ganduri
Imi vedeam viata intr-un singur sens
Care acum a devenit non-sens

Nu stiu de azi va fii maine tamaie
Si tu vei fii doar o simpla statuie
Nu stiu daca jocul a devenit realitate
Si numai moartea ne mai desparte

Ce urat ca traim ca si cand ar fii bine
Mintindu-ne ca senzatia e numita iubire
Ce gri ne apasa, mai mare ca cerul
Suntem mai reci, mai pustii decat gerul

Ce rost sa iti spun acum “te iubesc”
Cand in ploi de pustiu ma contopesc
Mai draga imi e singuratatea
Decat sa ma sufoci cu nedreptatea

Ce rau ti-am facut sa ma intemnitezi
Pentru nesiguranta sa ma tot suspectezi
Suntem facuti sa mergem alaturi
Nu tu in fata si eu pe de laturi

Tine-ti pentru tine falsa prietenie
A ma tortura, nu se cheama iubire
Nu sunt o marioneta de jucarie
Ramai pe veci in a ta gelozie.



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu