miercuri, 23 aprilie 2014

Cu dragoste azi





Mi-ai inflorit fiinta
Cu dragoste de viata 
M-ai ridicat la rangul
De printesa aleasa

Te-am desenat in palma 
Urmand pe linia vietii
Sa te urmez in taina
Pe anotimp de toamna

Te-am cautat pe cer
Erai o stea cuminte
Ce stralucea intens 
Ca ochii unui mire

Am inteles acum
Ce-nseamna sa iubesti
Pe Dumnezeu in om
Sa il regasesti

Mi-ai ridicat fiinta
La o vibratie inalta
Cu muzica in sange
Tu, suflet care plange

Mi-ai dezgolit tot trupul
Unindu-te cu mine
Si te-am ales pe tine
Tu, puritatea’n sine

Nicicand n-am vorbit mai mult
Despre dragoste…ca azi
E ziua ta, iubitul meu
La multi fericiti ani!

3 comentarii:

  1. O poezie adevarata care-ti deschide ochi si te inalta !
    Felicitari, ma impresionezi mereu !

    RăspundețiȘtergere
  2. Multumesc pt apreciere! A fost scrisa cu dragoste...

    RăspundețiȘtergere
  3. salut toată lumea sunt aici pentru a-mi da experiența în timp ce tranzacționez pe platforma de tranzacționare valutară, deoarece am văzut destule recenzii despre modul în care dl Barry ajută și ajută individul să facă tranzacții de succes. strategia sa de masterclass câștigă 10.000 EUR săptămânal și a fost grozav până la capăt, poți lua legătura cu el prin WhatsApp +17168691327

    RăspundețiȘtergere